höstlov oyes!!!

Ja nu är det ju så att jag har varit riktigt dålig på att skriva i denna blogg och då menar jag riktigt dålig. Iallafall har det ju hänt en massa saker sen jag skrev här senast men jag tar nog bara upp gårdagen. I vår det tjejmiddag hos emelie och vi hade hur kul som helst. Vi gjorde massa olika lekar och åt god tacos. Tog bussen in till helsingborg igen vid 23 var väl klockan och sen var jag hemma vid 1. Då pratade jag med diddi i telefon och han är en snäll oh rolig pojke.
Dagen har jag iallfall inte gjort något vettigt jag har sovit mesta dels av tiden men pappa har också haft föreläsning för mig vilket är helt onödigt. hahah men klockan börjar bli mycket och jag tycker att man borde gå och lägga sig denna fete tråkiga lördagskväll eller nej jag måste ju berätta för er att det är höstlov nu och jag är jätte glad.

Puss och smek sängens lek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback