sova i stallet!

I tillbringade jag min kväll ute i en hästhage med underbara vänner som betyder mycket för mig. Vi grillade, spelade kubb och lekte andra lekar. Vi fick njuta av en fin solnedgång. Jag får ju säga att natten inte var så värst skönt då jag mest hade ont i magen och ryggen. Vaknade ett flertal gånger under natten och vid 9 tiden fick hästarna gå ut. Sen gick jag och la mig brevid cecce igen och vi sov till typ 12, myssss. Då städade vi och vi hade även ett litet disco för att vi väntade på lite mat. Maten blev levererad undefär vid 2 och då det blev en inte så god hamburgertallrik och detta var då vår frulle. Senare gick vi ut och sola lite, väldigt skööönt. Sen blev jag hämtad av min kära lilla mamma och då drog vi ut till väla och sen hem. Nu ligger jag här, trött som få och väntar på att bli hämtad av det kära folket då vi även inatt ska sova i stallet. Vi hörs imon. pusssssssssaaaaaaarrrr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback