sommaren här!

Ja, nu får man väl säga att sommaren har kommit. Blev inget sova i stallet inatt och inte heller något föl var där i morse. Jag tillbringade min natt hos lilla cecce, eller liten kan jag ju inte kalla henne, hon är ju faktiskt hela 19 bast och arbetslös. Inatt kollade vi på Patrik 1,5 och det filmen kan jag rekomendera om ni inte redan sett den. Jag var väl hemma vid 8 i morse, körde då till stallet direkt för att släppa ut hästarna. Stack hem och tog det lungt och åt frukost. Sen vid 12 eller nått sånt drog jag ut till påarp där jag träffa casper, sammy och andy och som hängde med mig till graven för att lämna blommor.

Idag är det ju ett år sen Anton Håkansson dog och jag tycker fortfarande att det är så overkligt men på ett sätt har man fattat det och på ett annat inte. Det har varit så tomt utan han nu i 9:an och de flesta i klassen har saknat han så sjukt mycket.

Efter jag hade varit hos Anton så gick vi till tåget i en fruktansvärd värme. Innan tåget kom så ska man ju köpa bilijett men den jävla biljettatumaten fungerade inte så jag fick åka gratis, jipppiiiee! Väl hemma så sätter jag mig och solar i trädgården men det var för varmt så jag gick in igen. Nu ska jag snart dra till min kära häst igen och pussa massor på henne.
Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback