mitt nya liv - 15 kg lättare.

Imorgon börjar mitt nya liv, jag ska gå ner 10 kg innan jag börjar skolan och ca 17-20 kg lättare är min målvikt. Jag börjar på en diet som heter god balans och den ska fungera väldigt bra. Ska även träna som en gnu och detta ska fan funka. Jag är nu trött på att vara tjock och äntligen får jag min chans. Jag kommer från och med imon börja blogga utifrån hur jag mår som en god balansare om jag säger så. Och om jessica i min förra klass ser detta så frågar jag var är din blogg, jag saknar läsa den ?

Kommentarer
Postat av: anna nilsson!

så när man för en gångs skull läser din blogg ska du gå ner i vikt. jag har gått ner fem kilo sen skolan slutade så lycka till och glöm inte att ha grillfest för din kära förra klass. speciellt mig. . pusshaj!

2009-08-06 @ 23:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback