MÅÅÅÅNDDDDDAGGGG

Måndagar tycker inte lilla jag är roliga.

Doktorn i morse klockan 9 gick bra. började 10 med engelska. läste min bok men inte många sidor kan jag säga. typ 4 xD idag så pratade jag mkt kan jag säga. Sen lunch helt ok, och sen så jävlar börjar helvetet. Alla tjatar om det som jag berättade för josse och elias i fredes och jag sa att dom inte skulle säga ngt, så nu tror alla ngt helt annat att jag har typ stulat med nicho men det gjorde vi inte, ååhhhh jag blir så lack. Spanskaprov efter lunchen iallfall, får väl säga att det gick helt ok.efter deft NO och sen stack man till stallet. Fick veta att nova är blockhalt vilket int eär bra. var hemma vid 7 och nu ska jag tröötta mig på ngt annat än denna CP blogg xD 

Kommentarer
Postat av: klagarn

DPLIG UPPDATERING! UPPDATERA MER!!!!!!!

2009-02-10 @ 20:09:44
Postat av: Anonym

DåLIG UPPDATERING! UPPDATERA MER!!!!!!!

2009-02-10 @ 20:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback