I'm back.

Jag kunde inte hålla mig ifrån bloggen så länge som jag trodde jag skulle göra. Friheten av att inte gå in på datorn blev istället att jag var tvungen att gå in varje dag. Jag kan verkligen inte hålla mig ifån denna platsen jag sitter på nu. Jag älskar datron och jag vill hålla mig uppdaterad om allt.

Men iallfall så ska jag väl säga att hästen har gått från att vara ett odrägligt kräk till att vara helt underbar på bara nån vecka.Jag känner verkligen att den tiden som jag har lagt ner på henne har kommit i belöning nu. Tävlade henne för första gången i söndes och hon skötte sig helt utmärkt. Sen första jörgenträning idag och min underbara häst, gick för en gångs skull som en klippa där.

I skolan är allt som vanligt och vi hade engelska uppsats igår och det kan man ju säga att det gick rent helvete men om jag blir godkänd blir jag nöjd. Fick tillbaka våra spanska prov. G+ Är helt ok för att inte ha pluggat ett skit.

Hoppas att ni fortsätter att läsa min blogg för jag tänkte uppdatera flera gånger per dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback