Charity Night

Idag orkar ja ginte skriva om min dag utan jag skriver mer om kvällen :) JAg har då befunnit mig på Wallmans salonger för att se en välgörenhetsshow som heter Charity Night.

Detta är Sofia Johansson projektarbete i 4:an och kvällen blev väldigt lyckad. Kvällen började 18,30 med att johan boding sjöng två låtar, sjukt bra. Sen var det Anna-Lena Brudin(mamman i greveholm) som snackade och skämtade om allt typ, plus på henne. Sen var det några som uppträdde steetdance, dåliga like hell. Sen var det ett Helsingborgs band Mary Jane som var uppe på scenen, kan säga tt trummisen var bara lite snygg eller om jag ska vara ärlig mkt snygg. Det var typ kvällen och hälig var den. Nus ska jag dejta min lilla kudde så höres vi imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback