28 februari

Ja, då var det sista februari och allt går ju mega fort. Men iallfall är dagens "tema" kärlek.
När ska man hitta kärleken?
Jag har aldrig i hela mitt liv varit kär.
Jag vill ha en kille som tycker om mig för den jag är. En kille som är rolig, som jag trivs med. En kille jag inte behöver tänka på vad jag håller på med hela tiden eller hur jag ser ut.
Så ert tips till er som ska bjuda ut mig.
Bowling = utmärkt. Bowling är tycker jag ett utmärkt ställe att vara på dejt på. Man kan lära känna varann, man har kul tillsammans. Till skillnad från bio där man sitter och stirrar på en duk och man snackar inte ett dugg med varann. Det kanske är mer romantiskt med bio men man kan vänta till det till kankse andra dejten.
HAHA, nu låter jag som en dejting expert men det är jag inte. JAG LOVAR xD

Kommentarer
Postat av: anna

jag läste ^^

2009-03-02 @ 15:29:08
Postat av: Emma

aw, sån sött inlägg gumman <3

2009-03-02 @ 22:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback