Sommarlovet är snart slut!

klockan är nu 10 minuter innan midnatt och när klockan blir över 00,00 så är det bara en vecka kvar av sommarlovet. Jag har inte gjort något vettigt överhuvudtaget detta sommarlov. Jag saknar även min gamla klass jätte mycket och tänk att det aldrig kommer bli vi igen. Den klassen har man gått i tre år tillsammans och vissa i tillochmed 5 år. Helt sjukt att vi aldrig kommer vara en klass igen. Jag är glad över att vi har kommit så nära varann men vi har gått igenom det man aboult inte tror ska hända, ett dödsfall. När Anton dog så bara allt tog stopp men som tur är har man haft er med sin hela tiden. För ni är dom som vet hur det känns.

Idag har jag sovit alledes för länge och imon ska jag upp klockan 8 har jag besämmt, även om jag inte tror att det ska hända.
Nu ska jag gå och lägga mig och kolla lite tv. Puss


Anton Håkansson, 930823-080624

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback