LUDDE

Förlåt att jag inte skrev igår men det var så att jag var och sa hejdå till min älskade ex klasskamrat ludde. Han ska nämligen börja plugga uppe i sunne och det tycker inte jag är okej. Han kommer man sakna massor och nästa gång han är nere i helsingborg är inte förän till jul och då ska vi se om vi kan fixa en klassfest eller vad tycker ni?

Både igår och idag har jag vaknat alledes försent och det är inte bra. Jag tycker inte det är okej. Jag måste börja gå upp klockan 9 varje dag. Men imon måste jag ändå gå upp klockan 8 för att jag ska släppa ut hästarna. Jag måste även ner en runda på stan och kolla på kalender och block och sånna saker till skolstarten då.
Men nu ska jag kolla lite tv sen blir det stallet som gäller. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Stoppabooisen

menar det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback