Gymnasiet...

En ny klass, nya möjigheter, nya kompisar.
Ja då har man börjat gymnasiet på skolstaden nicolai. Precis varit i två dagar på läger och det har varit roligt, fast jag och smale gick vilse i skogen så vi var ute på promenad i 1,5 timme. Klassen består av mest blattar om jag säger så,  vi är 6 svenskar och resten battar och det är 28 pers i klassen. Gillar klassen ändå men har en liten tanke på att byta till handel. 
Idag har det varit en sån extrem dag att jag har funderat starkt att sälja min häst då jag inte alls har något intresse kvar. Vet inte varför men ska nog faktiskt lägga ut en annons på henne och så får jag se om någon vill ha henne.
Men nu måste jag kila.
HEJDÅ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback